[Traduzione] Esculapio

aesculapius, apollonis filius, artem medicinae in Grecia exercebat. Ad illum ex plurimis regionibus

« Older   Newer »
 
  Share  
.
  1. |Bill
     
    .

    User deleted


    aesculapius, apollonis filius, artem medicinae in Grecia exercebat. Ad illum ex plurimis regionibus magna multitudo aegrotorum veniebat et valetudinem suis corporibus petebat. Nam Aescapius non solum corporum morbos mira peritia curabat, sed etiam interdum mortuos in vitam revocabat. Tanta fama iram Plutonis excivit, quia Aesculapius homines Inferis destinatos surripiebat. Tum Inferorum deus apud Ipvem eum accusavit:<<aesculspius, inquit, origine sua superbus, ordinem naturaeturbat. Nullum numinum timorem habebunt homines, si vitae et mortis arbitri erunt>>. Deorum rez medicum punire statuit, et fulgure eum occidit. Homines grati Aesculapium in numero deorum collocaverunt et templum in Argolide apud Epidaurum ei (a lui)dicaverunt.


    Esculapio non solo curava con meravigliosa perizia le malattie dei corpi ma anche richiamava alla vita i morti con la sua mirabile arte. Per tale ragione eccitò l'ira di Plutone, dio degli inferi, che si lamentò dell'opera di Esculapio con Giove e disse: Esculapio, superbo della sua origine (infatti il padre Apollo era il dio della medicina) turba l'ordine della natura. Gli uomini non avranno alcun timore degli dei immortali, se saranno arbitri della morte e della vita. Giove decise di punire il medico audace e lo uccise con un fulmine. Gli uomin in vero collocarono Esculapio nel numero degli dei e a lui dedicarono un tempio in argolide presso epidauro.

    Edited by |Bill - 9/4/2010, 15:34
     
    Top
    .
  2. fra.117
     
    .

    User deleted


    ma la traduzione?perfavore mi serve
     
    Top
    .
  3. jetty
     
    .

    User deleted


    Ti prego io ho archiviato il latino da bene 3 anni,tra un po non mi ricordero nemmeno di averlo studiato!!!
     
    Top
    .
2 replies since 19/1/2009, 19:06   317 views
  Share  
.